Pierścionki z zakręconym ogonkiem / Rings with curly tail

Ostatnio znajoma zainspirowała mnie do zrobienia motylowych pierścionków.
Robiłam już podobne wcześniej, ale nie byłam z nich zadowolona.
Teraz przyszło natchnienie.
Zrobiłam inaczej niż poprzednio. Wymyśliłam taki zakręcony ogonek jako regulowaną obrączkę. Stabilizuje ona motyla, aby się nie przekręcał. 
Teraz motylki mogą dowolnie się wpasować wzdłuż lub w poprzek palców.
I poszły wszystkie od ręki :)
 Recently a friend inspired me to do butterfly rings. I did the same thing before,
but I was not satisfied. Now I enlightenment. I did differently than before.
I made such a twisted tail as an adjustable ring.
It stabilizes the butterfly so that it does not tilt sideways.
Now butterflies can fit freely along or across the fingers.
And all went immediately to the world :)

Tagi:
biżuteria artystyczna, biżuteria autorska, rękodzieło, hand-made, kamienie półszlachetne, upominek, prezent, dla kobiety, broszka, naszyjnik, wisior,
artistic jewelry, author's jewelry , handicraft, hand-made, semi-precious stones, souvenir, gift, for womenbrooch, necklace, pendant,

1 komentarz: