Moja wersja Perłowca mniejszego / My version of Issoria lathonia


 Z tymi beżowo-białymi motylami było zupełnie tak jak w słowach piosenki
śpiewanej przez Andrzeja Zauchę: 
"Dzisiaj nagle wymyśliłem Ciebie
Twoje imię zadźwięczało we mnie
choć tyle innych jest
znam tylko jego dzwięk..."
Olśniło mnie to połączenie beżu ze świecącą bielą na skrzydłach motyla
i tak powstały moje perłowce.
Efekt bardzo mi się podoba.

Biżuteria do kupienia na /
Jewellery to buy at
DaWanda


  With these beige-and-white butterflys was just like in the words of the song,
sung by Andrew Zaucha:
"Today, suddenly I came up with you
Your name ring inside me
although there are many others
I know only this sound ... "
It dawned on me is a combination of beige with a glowing white on the wings
of a butterfly, and my Issoria lathonia were created in this way.
The effect I like very much.



Tagi:
biżuteria artystyczna, biżuteria autorska, rękodzieło, hand-made, kamienie półszlachetne, upominek, prezent, dla kobiety, broszka, naszyjnik, wisior,
artistic jewelry, author's jewelry , handicraft, hand-made, semi-precious stones, souvenir, gift, for womenbrooch, necklace, pendant,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz